Zijn langetermijntrends gunstig voor aandelen van United Airlines?

Zijn langetermijntrends gunstig voor aandelen van United Airlines?

[Updated 10/19/2021]

De aanhoudende daling van het aantal nieuwe infecties in combinatie met de sterke vraag naar binnenlandse reizen heeft de voorraden van de hotelindustrie doen stijgen. Echter, de luchtvaartsector, waaronder: United Airlines (NASDAQ: UAL), blijft achter bij de bredere markten vanwege zorgen over een kortetermijndip in boekingen. In juni kondigde United Airlines een order aan van 270 vliegtuigen om de binnenlandse capaciteit met 30% te vergroten. Hoewel dividenduitkeringen en inkoop van eigen aandelen tot september 2022 opgeschort blijven, lijkt de luchtvaartindustrie de schattingen van een volledig herstel van de vraag eerder dan 2023 te verslaan. Trefis is dus van mening dat de aandelen van United Airlines klaar zijn voor langetermijnwinsten. We belichten de kwartaaltrends in omzet, winst, aandelenkoers en verwachtingen voor Q3 2021 in een interactieve dashboardanalyse, Winstvoorbeeld van United Airlines.

[Updated 9/14/2021] – United Airlines-voorraad: moet u de dip kopen?

de aandelen van United Airlines (NASDAQ: UAL) dalende trend vanwege de vrees voor een lage vraag naar vliegreizen in het vierde kwartaal. Hoewel de aanhoudende stijging van het aantal gevallen van coronavirus als gevolg van de deltavariant waarschijnlijk onzekerheid op de korte termijn zal veroorzaken, lijken de langetermijntrends gunstig voor het aandeel. Zoals benadrukt in onze eerdere artikel, zal de bestelling van 270 vliegtuigen van United Airlines waarschijnlijk bijdragen aan de omzet- en marge-uitbreiding. Interessant is dat de derde ronde van salarisondersteuning de salarissen van werknemers tot en met 30 september zal ondersteunen, en het aantal passagiers bij TSA-checkpoints heeft geen scherpe daling waargenomen. Ook de vraag naar vliegreizen steeg in het tweede kwartaal toen de beperkende maatregelen werden versoepeld, waardoor de hoop werd gevestigd op een vergelijkbaar traject na de huidige stijging. Trefis belicht de belangrijkste factoren voor rijden Waardering van United Airlines inclusief inkomsten, marges, waarderingsmultiple en concurrentievergelijking met peers in een interactieve dashboardanalyse.

[Updated 07/13/2021] – United Airlines’ vliegtuigorder om de omzetgroei op lange termijn te ondersteunen

Bij een recente verhuizing United Airlines (NASDAQ: UAL) kondigde een bestelling van 270 vliegtuigen aan van Boeing 737 Max en Airbus A320’s ter vervanging van zijn oudere regionale en hoofdlijnvliegtuigen. De nieuwe vloot zal 11% energiezuiniger zijn en de CO2-uitstoot per stoel met 15-20% verlagen. Naast een betere klantervaring en een ruime cabine, voegt het bedrijf nieuwere bestemmingen en meer vliegtuigopties toe tussen verschillende Amerikaanse steden. Volgens de commerciële marktvooruitzichten van Boeing zal de markt voor passagiersvluchten naar verwachting de komende twintig jaar met een cijfer groeien, waarbij nieuwe orders voornamelijk worden aangedreven door vervangingen van vliegtuigen. Afgezien van de eerder verstrekte verwachting van volledige omzet- en EBITDA-herstel in 2023, zullen de inkomsten van United Airlines na 2023 waarschijnlijk een sterke groei laten zien, aangezien er nieuwe vliegtuigen aan de vloot worden toegevoegd. We belichten de belangrijkste divisies van Inkomsten van United Airlines in een interactieve dashboardanalyse.

Vliegtuigvervanging nodig voor marge-uitbreiding

Volgens jaarlijkse registraties bestaat de vloot van United Airlines uit 812 mainline- en 475 regionale vliegtuigen. De hoofdlijn bestaat voornamelijk uit 136 737-900ER en 141 737-800 vliegtuigtypes. De regionale vloot bestaat uit 190 Embraer en 133 CRJ 200. Het onlangs uitgebrachte programma voor het terugtrekken van vliegtuigen omvat voornamelijk kleinere mainline-jets en 200 regionale jets die de komende jaren moeten worden vervangen. Met 500 nieuwe vliegtuigen in het orderboek zal 40% van de United-vloot uit nieuwere vliegtuigen bestaan, wat leidt tot aanzienlijke brandstofbesparingen en marge-uitbreiding.

Reisvraag en nieuw pensioenplan om de omzet te verhogen

De inkomsten van United Airlines stegen met 14% van $ 38 miljard in 2017 tot $ 43 miljard in 2019, gedreven door stijgende capaciteit en ticketprijzen. De inkomsten zullen waarschijnlijk het groeitraject in de postpandemische periode voortzetten naarmate de bezettingsgraad verbetert. Met name het aantal passagiers bij TSA-controleposten is bijna 20% lager dan de cijfers van 2019, geholpen door het herstel van reizen en de toeristische sector. Ook vereist de derde ronde van salarisondersteuning dat luchtvaartmaatschappijen dividenden opschorten en aandelen terugkopen tot september 2022, wat de noodzaak benadrukt van een sterke cashgeneratie om het aandeelhoudersrendement te herstellen.

Wat als u in plaats daarvan op zoek bent naar een meer uitgebalanceerde portefeuille? Hier is een hoogwaardige portefeuille dat heeft de markt sinds 2016 consequent verslagen.

Investeer met Trefis Portefeuilles die de markt verslaan

Alles zien Trefis Prijsschattingen

Source link

Zakelijk